Nominacja

Cześć ;) zostałam nominowana do LBA. Bardzo dziękuje za nominacje klik. Więc przejdźmy do pytań. :
 1. Co skłoniło cię do założenia bloga ?
 Czytałam blogi innych osób i bardzo mi się to spodobało. Przekazywanie różnych swoich wiadomości,  motywacji,  sytuacji do innych jest świetne. Pomyślałam, że też chcę coś takiego robić i zanim założyłam bloga sporo czasu minęło. 

2. Skąd bierzesz pomysły na posty ?
Z głowy :D ale też czasami inspiracją są inne blogi.

3. Piszesz regularnie na  blogu ?
Posiadam go od 4 dni, a mam 12 postów żeby na początek trochę się rozwinąć, pokazać.

4. Ile masz postów ? 
Wspomniałam powyżej > 12 

5. Masz swoje ulubione blogi ?
Nie, nie mam.

6. Ile czasu masz już bloga ?
Także wspomniałam wyżej. 4 dni.

7. Ograniczasz się do tematu czy piszesz o wszystkim ?
Piszę o wszystkim.

8. Wykonałaś kiedyś DIY ?
Tak       
  
9. Jakie są twoje ulubione portale w internecie ? 
Zszywka 

10. Masz jakieś zwierzaki ?
Mam. Kota i dwa psy.

11. Lubisz pracować przy czymś w ciszy czy może przy muzyce ?
Zależy przy czym. Jeśli to coś lżejszego to oczywiście przy muzyce, ale jeśli coś cięższego to w ciszy i skupieniu.

NOMINUJE :
PYTANIA :
  1. Jakie cechy w ludziach cenisz najbardziej ?
  2. Czy kiedykolwiek byłeś/aś czymś zafascynowany/a w przeszłości co uważasz za błąd ?
  3. Czy oglądasz jakieś seriale ? jeśli tak to jakie ?
  4. Miasto czy wieś ?
  5. Psy czy koty?
  6. Ulubiony smak ?
  7. Czy masz w życiu jakiś cel do którego dążysz ? jeśli tak to jaki ?
  8. Do jakich filmów lubisz wracać ?

9 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi (:
    Zapraszam do siebie, może coś ci się spodoba
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi.
    Zapraszam do mnie mam bloga od 3dni.

    http://dziennadawkamody.blogspot.com/2015/08/back-to-school_69.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi.
    Zapraszam do mnie mam bloga od 3dni.

    http://dziennadawkamody.blogspot.com/2015/08/back-to-school_69.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak da się coś dowiedzieć o osobie która prowadzi bloga, ciekawe odpowiedzi, pozdrawiam! :) http://osnapitzmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ze odpowiedzialas na moja nominacje :) milo sie czytalo

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ze odpowiedzialas na moja nominacje :) milo sie czytalo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo fajne uczucie być nominowanym :D dlaczego miałabym tego nie zrobić ;)

      Usuń

- komentarze typu ,, fajny post " zachowaj dla siebie
- obraźliwe komentarze będą usuwane
- dziękuje za pozostawione komentarze, które są dla mnie motywacją :-*

Copyright © 2014 Nieidealna , Blogger