Jak dobrać kolor szminki ?

Cześć!
Dzisiaj można powiedzieć "lajtowy post". Wpadłam w sumie na niego wybierając szminkę w Rossmannie. Tak właściwie pomadkę i konturówkę w jednym opakowaniu zapewne znanym wam zamiennikach czy podróbkach tych pomadek od Kylie. Przyznam, że tego koloru, którego szukałam nie było w 3 sklepach... dopiero za 4 razem go znalazłam. Nie przedłużając przejdźmy do tego na co należy zwrócić uwagę przy zakupie szminek.


1. Jasne kolory powiększają usta, a ciemne pomniejszają
jeśli masz wąskie i niezbyt pełne usta, sięgaj po jasne i błyszczące kolory, a jeśli posiadasz wydatne wargi tak jak ja - wybieraj matowe i bardziej nudziakowe. 

2. Karnacja
Ciemna cera- odcienie brązu, miodu, 
cera kremowa- czerwień, złoto
cera lekko różowa- pastele

3.Zęby
Zdecydowanie jedna z ważniejszych uwag. Jeśli macie ładne białe ząbki niczym gwiazdy filmowe to idealnie będą podkreślać czerwoną szminkę i wszystkie mocniejsze kolory. Natomiast jeśli posiadacie zęby o niezbyt ciekawym kolorze zrezygnujcie z tych typów. Sprawdzą się w tej sytuacji kolory łososiowe, różowe czy ceglaste.

4.Włosy
Jesteś blondynką ? idealne będą dla Ciebie koralowe odcienie i róż.
Jesteś szatynką? idealne będą odcienie różu z nutą pomarańczy i jasne brązy
Jesteś brunetką?  czerwień jest Ci pisana
Jesteś "rudzielcem" ? łososiowe odcienie są świetne 

Jakie pomadki Wy lubicie i jakie polecacie? może ostatnio nabyłyście coś nowego ? napiszcie w komentarzach.

Dziękuję że wpadliście. Jeśli post się spodobał zostaw ślad po sobie i koniecznie link do swojego bloga. Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku i zaobserwowania mnie na Instagramie. Miłego dnia! :*

8 komentarzy:

  1. Ja zawsze mam z tym problem - kupiłam śliczną, oczojebną, różową szminkę i wyglądam strasznie. :( Inne kolory, które posiadam są niemal niewidoczne. Teraz z Twoim postem udam się do rossmana i spróbuję coś wybrać. ;)

    Zapraszam tutaj: www.dosiegajacmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze miałam ogromny problem z dobraniem szminki, marzyłam o czerwonej, ale rzeczywiście do blondynki średnio pasuje, teraz tak jak radzisz idę w bardziej nude, jednak nadal nie mogę się przemóc z różem :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze jak szminka mi się podoba to ją kupuje, stawiam raczej na brązy i zgaszone róże, a na większe okazję bordowe i czerwone kolory :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. od zawsze wiedziałam, że czerwień jest mi pisana !
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obiecuję sobie od dawna, że zacznę malować usta szminkami nie tylko do sesji zdjęciowych xd uwielbiam pięknie podkreślone usta, a wskazówki w poście bardzo trafne! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://nicelady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przydatny post! nie wiedziałam, że dla różnej wielkości ust używa się inne kolory
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Od zawsze słyszałam, że czerwona szminka optycznie wybiela zęby i akurat z tym mogę się zgodzić, natomiast przy wszystkich kolorach wypadających w pomarańcz żeby wydają się być bardziej żółte.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydane rady w doborze szminki w zestawieniu brakuję mi jedynie cery lekko żółtawej a taką ma większość polek :) Ja gdy kupuję szminkę mam swoje pewniaki róże a czerwień na randkę, specjalną okazję a mam włosy jasny brąz ciemny blond. Moje pewniaki to Eveline 478, Wibo matowa 1, 08,09,10 z Rose kredki, essence 14,08.
    >>https://desa17.blogspot.com/<<

    OdpowiedzUsuń

- komentarze typu ,, fajny post " zachowaj dla siebie
- obraźliwe komentarze będą usuwane
- dziękuje za pozostawione komentarze, które są dla mnie motywacją :-*

Copyright © 2014 Nieidealna , Blogger