Przyjaźń damsko-męska. Tak czy nie ?

Cześć :)
W ten jesienny dzionek przychodzę do was z postem o przyjaźni damsko-męskiej. Zdania na ten temat są podzielone. Jedni w nią wierzą, drudzy nie. Ja należę do tych drugich, chociaż jeszcze do niedawna w nią wierzyłam.

Otóż moim zdaniem przyjaźń taka nie istnieje, ponieważ jedna ze stron można powiedzieć, że zawsze się zakocha. Znam to na przykładzie niejednej osoby. Przypuśćmy... spotyka się chłopak z dziewczyną, wygląda na to, że bardzo dobrze się dogadują. Zaczynają spędzać ze sobą coraz więcej czasu. Mają dużo tych samych zainteresowań, więc i wiele wspólnych tematów. Z biegiem czasu stają się nierozłączni, zwierzają się ze wszystkiego, mogą na siebie zawsze liczyć, niezależnie od sytuacji. W końcu pojawiają się pytania ,, tak świetnie się dogadujecie, a nie jesteście razem " odpowiada się wtedy ,, jesteśmy tylko przyjaciółmi, nic więcej ". Przychodzi coś takiego typu, kiedy dziewczyna zwierza się przyjacielowi, że poznała wspaniałego chłopaka. On zamiast się cieszyć reaguje raczej smutkiem, złością. Z czasem ta przyjaźń zaczyna gasnąć i ktoś cierpi. Jeśli taką przyjaźń się zaczyna to trzeba mieć to na uwadze, że prawdopodobnie tak albo podobnie się skończy. Są przypadki przyjaźni z dwóch innych orientacji, dawnych związków pozbawionych uczuć i takie przyjaźnie są udane. Każdy na ten temat ma inne zdanie i uważam, że niektórzy sami nie wiedzą czy w nią wierzyć czy też nie. Nic dziwnego :) 

Więc to chyba tyle. Już drugi taki krótki post pod rząd...:/ nie mam weny ostatnio. Miejmy nadzieje, że był on ostatni z krótszych i mam też nadzieję, że mimo tego, że jest krótki to nie jest gorszy, oraz, że ze mną zostaniecie :) Dziękuje :* życzę miłego popołudnia :* 


11 komentarzy:

  1. Sama doświadczyłam przyjaźni ,,damko-męskiej'' i moja ona tak, że od prawie 2 lat jesteśmy w związku. niestety nie istnieje taka przyjaźń :/ A szkoda.. Super napisany post. Pozdrawiam :)

    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! Życzę powodzenia w pisaniu bloga.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła po sobie ślad.
    Pozdrawiam

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście uważam, że przyjaźń damsko-męska istnieje :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten obrazek idealnie podsumowuje to, jak wyglada przyjazn miedzy kobietą, a mężczyzną :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/10/241015-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko powiedzieć, czy istnieje czy nie :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. to zależy od ludzi ale sądzę że istnieje;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także uważam, że nie istnieje. To kwestia naszej biologii i tego do czego wg niej jesteśmy przystosowani.

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi sie wydaje ze przyjazn damsko meska istnieje czego ja jestem najwiekszym przykladem
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz co ja dużo łatwiej łapię kontakt z chłopakami. Ogólnie mam bardziej "męski charakter". I mam dużo męskich przyjaciół, z moim bff przyjaźnimy się 5 lat i fakt zdarzało się, że ktoś poczuł do mnie coś więcej, ale to na prawdę rzadko. Dlatego uważam, że przyjaźń damsko-męska istnieje i ma się świetnie. ;)
    Zapraszam do mnie ;) <3
    http://xpleasedontstripmymindx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uważam, że takowa przyjaźń nie istnieje, bo prędzej, czy później ktoś się zakocha, a wtedy chce coś więcej co w ostateczności prowadzi do destrukcji, ewentualnie związku. Sama coś o tym wiem :)
    Pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Co prawda w tak zwanym friendzone nie byłam, ale według mnie przyjaźń damsko-męska może istnieć. Ja na przykład przyjaźnie się z paroma chłopakami i jak dla mnie jest to całkowicie tylko przyjaźń.

    OdpowiedzUsuń

- komentarze typu ,, fajny post " zachowaj dla siebie
- obraźliwe komentarze będą usuwane
- dziękuje za pozostawione komentarze, które są dla mnie motywacją :-*

Copyright © 2014 Nieidealna , Blogger